Pracownik administracyjno-biurowy z elementami technologii komputerowych i biurowych
ABY ZAPISAĆ SIĘ NA KURS, PROSIMY O PRZESŁANIE MAILOWO LUB PRZEKAZANIE TELEFONICZNIE DANYCH KONTAKTOWYCH: IMIĘ, NAZWISKO, NUMER TELEFONU, ADRES E-MAIL ORAZ PODANIE NAZWY I TERMINU KURSU NA KTÓRY DOKONYWANY JEST ZAPIS.
BARDZO PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE NIE WPŁACANIE ZALICZEK, POINFORMUJEMY PAŃSTWA MAILOWO TERMINIE OPŁATY REZERWACYJNEJ.
DLA KOGO ?
Kurs adresowany jest do osób pragnących podjąć pracę na stanowiskach biurowych w firmach krajowych i międzynarodowych, wymagających sporządzania korespondencji biurowej oraz obsługi komputera.
WYMAGANIA:
Poziom wykształcenia – brak wymagań. Wskazane jest podstawowe doświadczenie w posługiwaniu się komputerem aby nadążać na zajęciach z wykorzystaniem komputera. Stan zdrowia umożliwiający pracę na komputerze /wymagania od uczestników w zakresie zdrowotnym nie różnią się od wymagań potrzebnych do nauki w szkole uczącej zawodów w zbliżonych kierunkach/.
PROGRAM:
Podobieństwa i różnice asystentka-sekretarka a recepcjonistka: 1 h
Organizacja pracy sekretariatu: 1 h
- Schemat organizacyjny, zadania sekretariatu
- Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji
- Klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt
- Korespondencja biurowa
- Redagowanie pism i listów
Etyka i kultura zawodu: 1 h
- Autoprezentacja
- Strój
- Profesjonalna obsługa klientów
- Organizacja zebrań i narad
- Zwroty grzecznościowe
- Prowadzenie rozmów także telefoniczne
- Rozwiązywanie konfliktów
Profesjonalna obsługa klienta i gościa firmy: 1 h
- Etapy profesjonalnej obsługi klienta
- Typy trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
- Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon
Komunikacja w firmie: 1 h
- Rola pierwszego kontaktu, znaczenie mowy ciała
- Efektywna komunikacja
- Elementy pozytywnej autoprezentacji
- Podstawowe techniki asertywności
Sporządzanie dokumentacji: 2 h
- notatki
- protokoły
- zaproszenia
- notatki służbowe
- zaświadczenia
Organizacja zebrań i narad: 1 h
- Przygotowanie poczęstunku
- Porządek spotkania
Obsługa urządzeń biurowych: 4 h
Zastosowanie Microsoft Office w pracach biurowych (word, excel, power point): 24 h
Nauka metody pisania bezwzrokowego: 12 h
- Opanowanie znaków alfanumerycznych
- Opanowanie polskich znaków
- Doskonalenie biegłości poprzez ćwiczenia
KAŻDY SŁUCHACZ KURSU OTRZYMUJE:
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
WARUNKI NAUKI:
- wykłady i ćwiczenia kursu prowadzone są z wykorzystaniem nowoczesnych technik multimedialnych, uzupełniane materiałami księgowymi(druki, dowody księgowe)
- w pracowni księgowości/ kadr i płac każdy uczestnik kursu ma do swojej dyspozycji stanowisko komputerowe wyposażone w materiały i narzędzia oferowane na kursie
- na bieżąco uaktualniane są wersje oprogramowania księgowego
- pracujemy na autorskich programach nauczania
- tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach są przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł na zajęciach lub w domu samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem
WYKŁADOWCY:
Nasi wykładowcy posiadają wykształcenie wyższe i uprawnienia pedagogiczne. Są to osoby o wysokich kwalifikacjach zawodowych, na co dzień pracujący w działach dużych firm.
MIEJSCE I CZAS ZAJĘĆ:
Wszystkie zajęcia odbywają się w siedzibie firmy ul. Świętokrzyska 12 pok. 421, 30-015 Kraków
CENA I WARUNKI PŁATNOŚCI:
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty za kurs na raty, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Bardzo prosimy o nie wpłacenie opłaty za szkolenie na nasze konto bez otrzymania wczęsniej maila z informacją o płatnościach i harmonogramem.
CO SŁUCHACZ OTRZYMUJE PO UKOŃCZENIU KURSU ?
- zaświadczenie MEN o ukończeniu kursu w języku polskim